Een nieuwe dag - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Bress Tes - WaarBenJij.nu Een nieuwe dag - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Bress Tes - WaarBenJij.nu

Een nieuwe dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bress

17 November 2007 | Nederland, Oudkarspel

We hadden weer bezoek op deze zonnige dag. Natuurlijk wil iedereen ons zien!

Mu moeten ze wel een hek verder want mijn baas vond ons niet goed staan. Hij dacht dat we ziek zouden worden van al die takkenbossen. We staan bij de schapen! Ze zitten aan mijn ....ik weet niet hoe dat heet van achteren in mensentaal. Denk mijn kont, nou daar zat ie dus aan. Dat pik ik niet dus gauw opgestaan en achter hem aan. Jee wat kon ie hard lopen en ik vond het ook niet helemaal eerlijk tegen zo'n ukkie.

Ik ga vragen of mijn bazin wat foto's erbij zet. Ze was wel geweest met dat zwarte boxje waar steeds licht uit komt.

En nog even vertellen hoe oud we zijn want daar weten zij helemaal niks van:
mijn moeder is van 3-4-200, en ik ben van 12-7-2005.
Mijn zusjes zijn geboren op 16-5-2006 en 28-4-2007.

Buuhdoeoe

  • 17 November 2007 - 17:29

    Loeki:

    Wat een leuke site. En dan die dames: zijn om te knuffelen. Ik kom gauw langs

  • 18 November 2007 - 14:01

    Irene:

    ik ben al even op "kraamvisite"geweest.
    Het is een leuk stel!

  • 19 November 2007 - 00:14

    Rea:

    Haha, goed bezig met een volgende weblog! :D Als ik terug ben in NL kom ik ook absoluut een keer een bezoekje brengen..!

  • 20 November 2007 - 13:22

    Petra:

    Wat een mooie foto's! Zo op een afstand vind ik ze ook heel lief. Maar als er eentje op me af zou komen rennen, zou ik ook maken dat ik weg kwam. Dus voor een verzoekje als vakantie-oppas moet ik er nog even een nachtje over slapen. Maar ik zal eens vragen aan Joël, die wil dat denk ik wel. Want zoals je weet, houdt Joël enorm van kn(b)uffels! Ook al zijn deze misschien een beetje groot. Maar Joël kan er geen genoeg van krijgen: hoe meer knuffels hoe beter. Hij had die nieuwe in de shop natuurlijk al bespeurd, maar deze zijn natuurlijk nog veel cool vet gaaf lief zachter!

  • 15 September 2008 - 20:16

    Tony Macaroni:

    vrijdag gehakdag ?

  • 07 November 2008 - 15:34

    Rpj:

    even een berichtje om je site in stand te houden

  • 02 April 2009 - 12:20

    Markie:

    keigafe zeit joh. leukie

  • 16 Juli 2009 - 08:36

    Polleke:

    Kwou dat ik een koei was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bress

Wij zijn de Schotse Hooglanders van Henny en Rene en om het hun makkelijk te maken ga ik een dagboek bij houden. Zien jullie hoe wij het hier hebben.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 3950

Voorgaande reizen:

05 November 2007 - 07 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: