Daar zijn we dan - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Bress Tes - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan - Reisverslag uit Oudkarspel, Nederland van Bress Tes - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Bress

15 November 2007 | Nederland, Oudkarspel

Hallo dit is het eerste bericht wat ik jullie stuur.
Mijn moeder en mijn zusjes zijn heel onverwachts uit Bergen weggehaald en met een veewagen in Oudkarspel gedropt. De rit was beroerd. Het was slecht weer en ja wat staat je te gebeuren. Ook was mijn oudste zus niet mee. Dat was bale.
Maar toen we daar eenmaal stonden vond ik het meteen al leuk. Wat een lekker gras en wat een uitzicht. En ook een man die met broodjes aankwam. Hij keek ons heel grappig aan.

Na twee dagen kwam toch ook mijn zusje. We konden haar meteen vertellen dat het hier wel goed zat, maar ze wilde eerst zelf rustig op haar dooie akkertje wennen.

We zijn nu een week verder en al aardig gewend. Er staan ook schapen die veel lawaai maken en die hebben hun eigen baas die ook wel eens eten brengt. Mijn moeder rende op hem af maar dat was zeker niet de bedoeling want ook hij zette het op een lopen. We kregen niks. Mijn bazin heeft al heel wat foto's genomen en van deze actie had ze ook een strakke foto kunnen maken!

We hebben namen gekregen. Daar luister ik nog niet naar want ze zijn een beetje vreemd. Dat komt ook nog wel. Wie geeft een Schotse moeder nou een Belgische naam!
Hierbij vertel ik ze want dan kunnen jullie als je komt kijken ons er aan laten wennen.
Lieve is mijn moeder, dan kom ik Bress en daarna mijn zusjes Bruuntje-meis en Gail.

Van ons allemaal de groetjes en ook van mijn baasjes Rene en Henny

  • 26 November 2007 - 21:51

    Resi:

    ja ontzettend lief hoor, maar een knuffel???????? nou ik weet dat niet hoor ik ga t wel proberen als ik n koppie kom doen. gr resi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bress

Wij zijn de Schotse Hooglanders van Henny en Rene en om het hun makkelijk te maken ga ik een dagboek bij houden. Zien jullie hoe wij het hier hebben.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 3950

Voorgaande reizen:

05 November 2007 - 07 November 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: